همکاری و کتابخانه دانشگاهی: داخلی و خارجی ، محلی و منطقه ای ، ملی و بین المللی تغییرات قابل توجهی را که طی سالهای اخیر بر دانشگاه ها و کتابخانه های  دانشگاهی تأثیر گذاشته است ، بررسی می کند. با توجه به این زمینه پیچیده و  مهم ، واضح است که کتابخانه دانشگاهی برای موفقیت در تأمین نیازهای مشتریان  خود ، به طور فزاینده ای نیاز به همکاری با کاربران خود و سایر متخصصان و  سازمان ها دارد. کتابداران دانشگاهی باید از نزدیک با گروه های مشتری  همکاری کنند تا خدمات مرتبط باشند و برای ارائه خدمات یکپارچه برای کاربران  ، همکاری نزدیک با سایر متخصصان باید ایجاد شود.

 

این  کتاب به کلیه جنبه های همکاری تأثیرگذار بر کتابخانه های دانشگاهی اعم از  داخلی و خارجی می پردازد تا به خواننده کمک کند مسیرهای آینده فعالیت های  مشترک را در یک محیط کاری پیچیده و دشوار درک کند

 

  • موارد همکاری را تحت تأثیر قرار می دهد کتابخانه های دانشگاهی

 

  • همکاری داخلی و خارجی را پوشش می دهد

 

  • جهت فعالیتهای مشترک به خوانندگان جهت می دهد

 

  • نشان می دهد که چگونه کتابداران دانشگاهی می توانند با گروه های مشتری کار کنند تا خدمات مرتبط باشند