همکاری و کتابخانه دانشگاهی: داخلی و خارجی ، محلی و منطقه ای ، ملی و بین المللی تغییرات قابل توجهی را که طی سالهای اخیر بر دانشگاه ها و کتابخانه های دانشگاهی تأثیر گذاشته است ، بررسی می کند. با توجه به این زمینه پیچیده و مهم ، واضح است که کتابخانه دانشگاهی برای موفقیت در تأمین نیازهای مشتریان خود ، به طور فزاینده ای نیاز به همکاری با کاربران خود و سایر متخصصان و سازمان ها دارد. کتابداران دانشگاهی باید از نزدیک با گروه های مشتری همکاری کنند تا خدمات مرتبط باشند و برای ارائه خدمات یکپارچه برای کاربران ، همکاری نزدیک با سایر متخصصان باید ایجاد شود.
این کتاب به کلیه جنبه های همکاری تأثیرگذار بر کتابخانه های دانشگاهی اعم از داخلی و خارجی می پردازد تا به خواننده کمک کند مسیرهای آینده فعالیت های مشترک را در یک محیط کاری پیچیده و دشوار درک کند
- موارد همکاری را تحت تأثیر قرار می دهد کتابخانه های دانشگاهی
- همکاری داخلی و خارجی را پوشش می دهد
- جهت فعالیتهای مشترک به خوانندگان جهت می دهد
- نشان می دهد که چگونه کتابداران دانشگاهی می توانند با گروه های مشتری کار کنند تا خدمات مرتبط باشند